dinsdag 22 december 2015

Verkeer




We weten allemaal dat de aarde aan het opwarmen is. Maar waarom is dat? Dit komt door alle auto's en door andere voertuigen en fabrieken die slechte uitlaatgassen in de lucht brengen. Omdat ik minister van verkeer ben voel ik me daar ook een beetje verantwoordelijk voor. En daarom vraag ik me af: wat gaat er gebeuren met de noordpool? Wat gaat er gebeuren met alle dieren die daar wonen? Zij hebben ook rechten! En daarom wil ik er voor zorgen dat er minder vervuilde lucht in de lucht komt.
Natuurlijk kan ik niets doen zolang ik  geen stemmen heb: elke stem is welkom! U beslist dus zelf of er iets verandert!

Dit is mijn voorstel om er iets aan te doen:
Er zijn gezinnen met 2, 3 of zelfs 4 auto's. Dan wordt de natuur pas belast. En de auto's moeten ook gemaakt worden in vervuilende fabrieken. Dus is mijn voorstel dat je per gezin maar max. 1 auto mag hebben. Er kunnen dan wel aanvragen worden gedaan omdat U een geldbaren reden hebt. Er gaat wel veel meer geld van de belastingen naar het openbaar vervoer. Zo kan U overal geraken zonder auto.

red (een stuk van) de wereld door op mij te stemmen!


door Mori Wuytens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten