dinsdag 22 december 2015

Natuur



Ik ben de minister van de natuur. Ik voel mij daarom verantwoordelijk voor de natuur. Er is heel veel werk aan de winkel, want we zijn helemaal niet goed bezig! Ik ben van plan om de kinderen op school een nieuw vak te geven: over de opwarming van de aarde en de natuur (soms gaan de kinderen dan naar het park). Op school zal er dan ook natuur moeten komen (10 m²)zoals bomen, planten, struiken... Ik heb ook een oplossing voor de vuile stoffen van de fabrieken. Elke fabriek mag maar 45 liter per dag gebruiken. De minister van het verkeer heeft al een oplossing voor de auto's, ga dan naar dit adres: http://partijtgroen.blogspot.be/. Als u nog andere iedeeën wilt  bekijken van 't GROEN zal er iets aan doen ga dan naar dit adres: http://partijtgroen.blogspot.be/.




Zelfs de dieren voelen zich niet gelukkig door ons en ik vind dat we het goed moeten maken!!!

Hier zie je spelregels van bosspelletjes:


hier ziet u filmpjes over de dieren in de natuur:

 



door June Wuytens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten